Оклейка вітрин акційною рекламою
Спеціализація майстерні дизайна і рекламы Sign, це якісне оформлення вітрин самоклеющімися плівками та іншими обємними елементами:
- різного дизайна,
- різних колерів,
- різних фактур,
- різного степню прозорості,
- з індивідуальними принтами
- з персональним розкрієм.
Не потрібно недооцінювати оформлення вітрин плівками для акцій, тому що це порсональний посил вашому потенціальному клієнту.
Оклейка вітрин акційними пропозиціями у Харкові
Вітрина, так як і вивіска – лице вашого бізнеса та можливість заявити про себе не входячи до магазину :
- у вітрині рекламується торговельна точка та продаваємий товар
- у вітрині товар є натуральним
- оформлення вітрин інформує о діючих акціях
- вітрина помогає виконати імпульсну покупку
- вітрина приваблює до торгової точки
- оформлення вітрин прикрашає вулицю та місто
- вітрина формую відчуття смаку та тенденції моди
- оформлення вітрин сприяє покупке товарів та послуг
Саме грамотний, професійний, креативний дизайн оформлення вітрин приверне до вашому бизнесу потенційних клієнтів
Матеріали для оклейки вітрин у Харкові
Для оформлення вітрин використовується самоклейкі плівки різних кольорів, фактур и разновидів
Внутрішнє оформлення вітрин направлено на подачу товару у натуральному вигляді. Для цієї цілі використовуються манікени, макети, натуральні предмети, предмети дизайну, постаменти, щити, лотки викладки товарів, дінамічні та світлові установки.
Для оформлення вітрин використовуються різноманітні матеріали :
- пластик
- дерево
- метал
- тканина
Також значення має стислість інформації, яку потрібно донести до потенціального покупця.
Оформлення та оклейка вітрин самоклеящими плівками у Харкові
Акції, які тривають у торговій точці, наносять за допомогою самоклеячих плівок. Це можуть бути фотозображення, нанесені на самоклейку та вирізані по контуру, могуть бути дизайни, вирізані плоттером із плівоу різних кольорів, фактур. У окремих випадках використовується часткове тонування вітрин.
Велике значення має тругий план та підсобні засоби у створенні атмосфери у тематичних вітринах
Креатив у оформленні вітрин та акційних пропозицій
У наш час, коли вулиці пестрять різноманітною рекламою, важко привернути увагу потенційного покупця. Цю задачу повінні вирішати вітрини, де людина на відстані витянутої руки може зануритися у практично натуральний світ, де акцент ставиться на певних товарах.
За статистикою, товари розміщені у вітринах та на манекенах, продаються у 2,2 рази частіше іншої лінійки схожих товарів. А імпульсну покупку “вітринного товару” робить 28% покупців, зупинившихся на данному товарі.
Але здивувати та змусити зупинитися у вітрини все складніше – покупець розбещений увагою і розуміє, що за нього йде конкурентна боротьба. Перемагає у цій “битві” креативний підхід до клієнта, де голові кута стоять такі цінності, як екологичність, натуральність, відкритість, практичність, технологичність товару.
Майтерня Sign виконає дизайн-проєкт оформлення вітрин любої складності. Великий досвід реализації подібних проєктів дозволяє нам застосовувати різні матеріали і технології, розуміючи де і як вони робитимуть ефективно.
Оклейка і оформлення акційних вітрин у Харкові
Грамотно оформлена вітрина чи ряд вітрин магазину, виділяє його серед інших і точно передає його специфіку, підкреслюючі вигідні сторони у порівнянні з конкурентами. Часто вітрина є продовженням рекламної кампанії та допомогає споживачу найти потрібну торговельну точку серед десятків подібних у торгововильнх центрах.
Оформлення вітрин умовно розділяється на:
- товарні
- декоративні
- тематичні
- акційні
- статичні
- динамичні
- специалізовані
Освітлення вітрин при акційному оформленні
При оформленні вітрин необхідно враховувати щоб джерело світла не осліплювало очі глядача та не заважало огляду вітрини.
-
істочники світла повинні бути закриті від глядача непрозорою площиною.
-
світло розміщують у передній частині витрини, в противному стані товари попадуть у власну тінь та будуть погано видні.
-
Дацільно приміняти не одну лампу великої потужності, а декілька ламп меньшої потужності.
-
максимально використовувати світловий потік від ламп дозволяють різні формою рефлектори, які можуть по-різному розподілити світловий потік. Рефлектор зі скошеною стороною добре відбиває світло в глиб вітрини і використовується для освітлення глибоких вітрин.
-
урівень освітленості у вітринах завжди повинен бути вищим, ніж у самому магазині, доцільно використовувати для освітлення вітрин люмінесцентні лампи. Хорошого освітлення вітрини можна досягти, розташувавши джерела світла вздовж усієї стелі в кілька рядів, закриті знизу скляними або гратчастими розсіювачами, утворюють світлову стелю вітрини. Точно так само можна зробити у вітрині і підлогу, що світиться.
-
застосування у вітрині одного тільки розсіяного світла робить вітринну експозицію безтіньовою, нудною, заважає сприймати фактурні властивості товарів, крім загального освітлення, рекомендується використовувати світильники для підсвічування окремих товарів. Вони розташовуються в нижній зоні вітрин, повинні бути захищені екранами або розсіювачами таким чином, щоб поверхні відкритих джерел світла, що світяться, не були видні із зони висотою до 1,8 м.
-
якщо вітрина з боку торгового залу закрита, то можна передбачити бічне освітлення, освітлення фону, причому джерела світла не повинні потрапляти в поле зору людей при розгляді товарів.
Монтаж, демонтаж, обклеювання під час оформлення вітрин в Харкові
Монтаж елементів вітрини та обклеювання акційних дизайнів виконуються відповідно до дизайн-проекту з прив’язкою до елементів вітрини та існуючих розмірів
Додатково привернути увагу до вітрин можна й іншими способами, замовивши виготовлення нашої майстерні::
-
динамічні пристрої – це різні обертові підставки для товарів, ляльки, що коливаються, коливаються або коливаються декорації тощо.;
-
рух повітря – струм повітря може створювати обертальний або коливальний рух експонатів;
-
світлові ефекти – відблиски, світло, що гасне і запалюється, зміна кольорів, рефлектори, що обертаються, ефект тіні, посилення світла за допомогою відображення в дзеркалах, концентрація світла в одній точці, де знаходиться товар.
-
застосування дзеркал, створивши ефект ближніх та далеких планів./p>
Дилетантський монтаж при оформленні вітрин може перекреслити працю та витрати на виготовлення, проектування, а також зіпсувати зовнішній вигляд видимим кріпленням, невідцентрованою розміткою, неточним розміщенням елементів оформлення вітрин.
Вартість виготовлення аплікацій для оформлення вітрин у Харкові
Ціна вказана в грн за квадратний метр і залежить від загальної площі обклеювання.
Высота элеметов дизайна |
Стоимость за 1 м витрины |
||
цветные пленки до 2х цветов |
цветные пленки более 2х цветов
|
металлизированные флюоресцентные виражные
|
|
до 5 см |
870 грн/м |
1300 грн/м |
1740 грн/м |
5-20 см |
700 грн /м |
1040 грн/м |
1400 грн/м |
20-30 см |
520 грн/м |
780 грн/м |
1040 грн/м |
более 30 см |
350 грн/м |
520 грн/м |
700 грн/м |
Вартість виїзду розраховується окремо. |
[kkstarratings]
Leave A Comment